B2B eshop Corner
Online nakupovanie
pre hotely, reštaurácie, kaviarne, maloobchod a firmy
Rýchly online nákup
Jednoduché nakupovanie
Na pár klikov
Individuálne ceny
Cenové podmienky podľa zmluvy
Zobrazenie cien po prihlásení
Profesionálny servis a služby
Prehľad objednávok a faktúr
Online zákaznícky servis
Prinášame vám prehľadný nákup vína, destilátov, kávy a rôznych delikates v online priestore. B2B eshop je určený pre hotely, reštaurácie, kaviarne, firmy, korporátnu klientelu a zákazníkov spoločnosti Corner & Co. Umožní vám rýchlo a jednoducho prehliadať a objednať produkty z celého portfólia našej spoločnosti.
Zároveň je tento eshop prispôsobený jednotlivým potrebám klienta. Po prihlásení do B2B eshopu vám zobrazíme váš idividualizovaný cenník s dohodnutými zľavami a cenovými podmienkmi. Môžete využívať vysoko profesionálnu zákaznícku sekciu a objednať tovar na pár klikov. Na stránke nájdete aj rôzne inšpirácie, akcie, novinky, články, nápady a rady someliéra či spirit ambasádora pre prostredie gastronómie.
Otvoriť prezentáciu B2B eshopu www.cornerco.sk
Pozrite si výhody nakupovania cez B2B eshop
Individuálne ceny
Pred prihlásením a neregistrovanému klientovi sa ceny k produktom nezobrazujú. Prístupom do B2B verzie získavate možnosť nákupu za indidualizované ceny. Cenníky sú definované na každého klienta jednotlivo, po prihlásení pod svojím mailom a heslom získavate svoj unikátny cenník podľa obchodnej zmluvy. Ceny zobrazujeme na eshope bez DPH aj s DPH.
Zrýchlený model nákupu
Pri nákupe môžete použiť funkciu "Rýchla objednávka". Produkty môžete efektívne a rýchlo vyhľadať a vkladať do objednávky priamo v košíku. Produkty je možné vkladať aj hromadným nahratím kódov, alebo nahratím *csv súboru. Pokiaľ máte v eshope utvorený zoznam obľúbených produktov, napríklad produkty z vašej vínnej karty, v rýchlej objednávke kliknete na "Nahrať obľúbený zoznam" a celý zoznam sa vloží hneď do objednávky.
Vytvorenie zoznamu z vínnej karty
Vytvorte si váš obľúbený zoznam produktov, napríklad z vínnej karty. Môžete si vytvárať viaceré zoznamy podľa vašich prianí a požiadaviek. Vytvorenie takéhoto zoznamu udržuje tieto produkty na jednom mieste a môžete z neho vytvoriť veľmi rýchlo objednávku. Priamo v obľúbenom zozname kliknete na položky, ktoré chcete rýchlo pridať do košíka, bez nutnosti ich hľadania. Obľúbené zoznamy tiež môžete zdielať s inými osobami, ktoré majú registráciu v B2B eshope.
Prehľad histórie objednávok a faktúr
Vo vašom účte môžete sledovať celú históriu vašich objednávok, ich dátum, obsah, sumu a stav vybavenia. V poli faktúry zase nájdete všetky vydané faktúry, ako aj stav uhradených a neuhradených faktúr, dátum vystavenia, splatnosti, stav salda ako aj náhľad faktúry. Túto časť vášho účtu môžete dať k prístupu pre vášho účtovníka.
Definujte jednotlivé role a prístupy k účtu
Vo vašom účte je možné priradiť rôzne osoby, ktoré majú iné pravomoci k správe vášho účtu. ADMIN je osoba, ktorá môže všetko meniť, objednávať a priraďovať ďalšie osoby k správe účtu. Admin môže realizovať objednávky na firmu aj na všetky pobočky. PREVÁDZKAR je osoba, ktorá môže realizovať objednávky na zvolenú pobočku. Nemôže objednávať pre inú pobočku, vidí údaje v účte priradené len k svojej pobočke. ÚČTOVNÍK je osoba, ktorá má náhľad k všetkým finančným záležitostiam, histórii objednávok a faktúram, nemá prístup k objednávaniu tovaru.
Profesionálny servis a služby
V B2B eshope môžete kedykoľvek kontaktovať odbytové centrum a spojiť sa s nami cez online chat. Táto služba umožňuje písomnú komunikáciu, hlasové hovory a videohovory. K vašej firme tiež priradíme osobného obchodného zástupcu - Area Sales Managera, ktorý vám bude denodenne k dispozícii pre vaše potreby. Ako náš klient získavate tiež odborné rady od someliérov, spirit ambasádora alebo kávového špecialistu. Pomôžeme vám vybrať vhodný sortiment pre vašu prevádzku, zostavíme vám vínnu kartu na mieru, alebo zorganizujeme event vo vašich priestoroch.