Firemný užívateľský účet

E-shop je určený len pre online objednávky B2B klientov Corner & Co. Pre nakupovanie sa prosím prihláste alebo registrujte.

Registrácia nového klienta Prihlásiť sa

Čo získate ako B2B klient

  • Individualizované ceny
  • Prehľadný užívateľský účet
  • Vlastné nákupné zoznamy
  • Zrýchlený modul nákupu
  • Servis a poradenstvo
  • Priamy kontakt s obchodníkom
Ďalšie informácie
Corner logo

E-shop je určený len pre online objednávky B2B klientov Corner & Co. Pre nakupovanie sa prosím prihláste alebo registrujte. Viac info.

Prihlásiť sa

B2B eshop Corner

Online nakupovanie

Online nakupovanie

pre hotely, reštaurácie, kaviarne, maloobchod a firmy

Rýchly online nákup

Jednoduché nakupovanie

Na pár klikov

Individuálne ceny

Cenové podmienky podľa zmluvy

Zobrazenie cien po prihlásení

Profesionálny servis a služby

Prehľad objednávok a faktúr

Online zákaznícky servis

Prinášame vám prehľadný nákup vína, destilátov, kávy a rôznych delikates v online priestore. B2B eshop je určený pre hotely, reštaurácie, kaviarne, firmy, korporátnu klientelu a zákazníkov spoločnosti Corner & Co. Umožní vám rýchlo a jednoducho prehliadať a objednať produkty z celého portfólia našej spoločnosti.

 

Zároveň je tento eshop prispôsobený jednotlivým potrebám klienta. Po prihlásení do B2B eshopu vám zobrazíme váš idividualizovaný cenník s dohodnutými zľavami a cenovými podmienkmi. Môžete využívať vysoko profesionálnu zákaznícku sekciu a objednať tovar na pár klikov. Na stránke nájdete aj rôzne inšpirácie, akcie, novinky, články, nápady a rady someliéra či spirit ambasádora pre prostredie gastronómie.

Otvoriť prezentáciu B2B eshopu www.cornerco.sk

Pozrite si výhody nakupovania cez B2B eshop

Individuálne ceny

Pred prihlásením a neregistrovanému klientovi sa ceny k produktom nezobrazujú. Prístupom do B2B verzie získavate možnosť nákupu za indidualizované ceny. Cenníky sú definované na každého klienta jednotlivo, po prihlásení pod svojím mailom a heslom získavate svoj unikátny cenník podľa obchodnej zmluvy. Ceny zobrazujeme na eshope bez DPH aj s DPH.

Zrýchlený model nákupu

Pri nákupe môžete použiť funkciu "Rýchla objednávka". Produkty môžete efektívne a rýchlo vyhľadať a vkladať do objednávky priamo v košíku. Produkty je možné vkladať aj hromadným nahratím kódov, alebo nahratím *csv súboru. Pokiaľ máte v eshope utvorený zoznam obľúbených produktov, napríklad produkty z vašej vínnej karty, v rýchlej objednávke kliknete na "Nahrať obľúbený zoznam" a celý zoznam sa vloží hneď do objednávky.

Vytvorenie zoznamu z vínnej karty

Vytvorte si váš obľúbený zoznam produktov, napríklad z vínnej karty. Môžete si vytvárať viaceré zoznamy podľa vašich prianí a požiadaviek. Vytvorenie takéhoto zoznamu udržuje tieto produkty na jednom mieste a môžete z neho vytvoriť veľmi rýchlo objednávku. Priamo v obľúbenom zozname kliknete na položky, ktoré chcete rýchlo pridať do košíka, bez nutnosti ich hľadania. Obľúbené zoznamy tiež môžete zdielať s inými osobami, ktoré majú registráciu v B2B eshope.

Prehľad histórie objednávok a faktúr

Vo vašom účte môžete sledovať celú históriu vašich objednávok, ich dátum, obsah, sumu a stav vybavenia. V poli faktúry zase nájdete všetky vydané faktúry, ako aj stav uhradených a neuhradených faktúr, dátum vystavenia, splatnosti, stav salda ako aj náhľad faktúry. Túto časť vášho účtu môžete dať k prístupu pre vášho účtovníka.

Definujte jednotlivé role a prístupy k účtu

Vo vašom účte je možné priradiť rôzne osoby, ktoré majú iné pravomoci k správe vášho účtu. ADMIN je osoba, ktorá môže všetko meniť, objednávať a priraďovať ďalšie osoby k správe účtu. Admin môže realizovať objednávky na firmu aj na všetky pobočky. PREVÁDZKAR je osoba, ktorá môže realizovať objednávky na zvolenú pobočku. Nemôže objednávať pre inú pobočku, vidí údaje v účte priradené len k svojej pobočke. ÚČTOVNÍK je osoba, ktorá má náhľad k všetkým finančným záležitostiam, histórii objednávok a faktúram, nemá prístup k objednávaniu tovaru.

 

Profesionálny servis a služby

V B2B eshope môžete kedykoľvek kontaktovať odbytové centrum a spojiť sa s nami cez online chat. Táto služba umožňuje písomnú komunikáciu, hlasové hovory a videohovory. K vašej firme tiež priradíme osobného obchodného zástupcu - Area Sales Managera, ktorý vám bude denodenne k dispozícii pre vaše potreby. Ako náš klient získavate tiež odborné rady od someliérov, spirit ambasádora alebo kávového špecialistu. Pomôžeme vám vybrať vhodný sortiment pre vašu prevádzku, zostavíme vám vínnu kartu na mieru, alebo zorganizujeme event vo vašich priestoroch.