Ako nakupovať
1. Registrácia a prihlásenie
Na B2B eshop je potrebná registrácia a schválenie klienta interným procesom. V prípade, že sa chcete stať naším zákazníkom vyplňte registračný formulár, po jeho schválení vás kontaktujeme samostatným emailom a dostanete inštrukcie k prihláseniu. Pri vypĺňaní registrácie uvádzate tiež osobu, ktorá bude hlavným adminom nového účtu. V prípade, že už ste zákazníkom Corner & Co. nevypĺňajte nanovo registráciu, kontaktujte nás a my vám účet zaktívnime. Prečítajte si viac o registrácii.
2. Registrácia a prihlásenie
Na B2B eshop je potrebná registrácia a schválenie klienta interným procesom. V prípade, že sa chcete stať naším zákazníkom vyplňte registračný formulár, po jeho schválení vás kontaktujeme samostatným emailom a dostanete inštrukcie k prihláseniu. Pri vypĺňaní registrácie uvádzate tiež osobu, ktorá bude hlavným adminom nového účtu. V prípade, že už ste zákazníkom Corner & Co. nevypĺňajte nanovo registráciu, kontaktujte nás a my vám účet zaktívnime. Prečítajte si viac o registrácii.
Hľadanie vína
Víno môžete nájsť dvoma jednoduchými spôsobmi. Pokiaľ presne viete, čo hľadáte, použite priame vyhľadávanie, vľavo pod logom, alebo využite ako pomôcku filtrovanie, kde môžete zobraziť vína podľa hľadanej farby, druhu, oblasti, výrobcu alebo odrody.
2. Pridanie tovaru do košíka
Následne si produkt jedným kliknutím na ikonku pridáte do košíka. Tovar sa vám uloží do košíka, ktorý nájdete vpravo hore.
3. Objednanie tovaru
Tovar z košíka objednáte opäť dvoma spôsobmi – rýchlou objednávkou, kedy zadáte len údaje pre doručenie, alebo sa zaregistrujete a zapojíte sa tak do WineClubu a využijete všetky výhody registrovaného zákazníka.
4. Odoslanie objednávky
Následne stačí vyplniť údaje v objednávke a objednávku odoslať. O ostatné sa postaráme za Vás.
Otázky a odpovede
Prečo sa mám registrovať?
Naozaj sa nemusím registrovať, aby som mohol nakupovať?
Ako sa prihlásiť?
Ako rýchlo objednať bez registrácie?
Ako si vybrať tovar?
Ako funguje nákupný košík?
Ako vytvoriť objednávku?
Ako mi doručíte tovar?
Ako môžem zaplatiť?
Reklamácia tovaru
Čo je to WineClub a čo ním môžem získať?
Môžem objednávku zrušiť alebo vrátiť dodaný tovar?
Prečo sa mám registrovať?
Registráciou získate prístup do zákazníckej zóny. Tam nájdete prehľad Vašich objednávok, faktúr a dodacích listov. Súčasne sa registráciou stávate členom WineClubu vernostného programu pre našich zákazníkov. Pre zvýšenie komfortu, sme pre Vás pripravili aj možnosť zaregistrovať sa prostredníctvom Facebooku. V takom prípade je registrácia plne automatická.
Naozaj sa nemusím registrovať, aby som mohol nakupovať?
Nemusíte. Registrácia nie je povinná a nakupovať na wineplanet.sk sa dá aj bez registrácie. Prichádzate však o výhody registrovaných zákazníkov. Ako napríklad členstvo vo Wineclube, alebo prehľad o Vašich predchádzajúcich objednávkach.
Ako sa prihlásiť?
Prihlásiť sa môžete vo vrchnej lište e-shopu. Prihlásenie je možné aj po výbere želaných produktov v samotnom košíku. Takže sa nemusíte obťažovať prihlasovaním pred samotným nákupom. Ak ste zabudli heslo, môžete využiť funkciu Zabudol som heslo, ktorá Vám ho zašle obratom e-mailom.
Ako rýchlo objednať bez registrácie?
Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie objednanie vína sme pre Vás pripravili aj možnosť objednania tovaru bez registrácie. V takom prípade stačí vyplniť len základné údaje pre doručenie tovaru a odoslať. Pri tomto type objednávky Vám tovar bude doručený kuriérom s platbou v hotovosti.
Ako si vybrať tovar?
V ľavej časti stránky sa nachádza filter s rôznymi kritériami pre výber vína. Môžete zadať jedno alebo viac kritérií a takto postupne zužovať (filtrovať) svoj výber. Po kliknutí na tlačidlo "Zruš filter" sa výber zobrazovaných vín vráti do pôvodného stavu - na hlavnú stránku. Vy tak môžete začať s novým výberom. Vína môžete vyberať aj fulltextovo zadaním kľúčového slova - v hornej časti stránky.
V prípade ak objednávate viac kusov než je aktuálne na sklade, systém Vám umožní vytvoriť objednávku. Následne budete našim pracovníkom e-mailom alebo telefonicky informovaný o dostupnosti a aktuálnej cene uvedeného výrobku. Môžete sa rozhodnúť pre okamžité doručenie tovaru, ktorý je na sklade, alebo počkať s doručením kým bude k dispozícii všetok Vami objednaný tovar.
Ako funguje nákupný košík?
Pri každom produkte sa nachádza políčko na zadanie počtu fliaš, ktoré chcete vložiť do košíka. Napíšte teda číslo zodpovedajúce počtu fliaš, ktoré si prajete a kliknite na červenú ikonku nákupného košíka. Tento tovar v danom počte bude pridaný do Vášho košíka. Nákupný košík nájdete v pravom hornom rohu stránky. Po kliknutí na nákupný košík vidíte prehľad objednaných produktov. Kliknutím na Prejsť k objednávke sa dostanete do prehľadu vami vybraných produktov vo Vašom košíku. Tu môžete zmeniť počet kusov, odstrániť produkt z košíka, uplatniť zľavový kupón, alebo samozrejme prejsť k samotnej objednávke produktov z vášho košíka.
Ako vytvoriť objednávku?
Objednať tovar z nákupného košíka môžete niekoľkými spôsobmi:
- Ak nie ste registrovaný, môžete sa pred prvou objednávkou zaregistrovať
- Ak nie ste registrovaný a nechcete strácať čas registráciou, môžete využiť našu rýchlu objednávku na jeden klik. Pri tomto type objednávky Vám tovar bude doručený kuriérom s platbou v hotovosti.
- Ak ste registrovaný, stačí v nákupnom košíku zvoliť Prihlásiť sa. Samozrejme sa môžete prihlásiť aj Facebookom
Po úspešnom prihlásení zvoľte Vytvoriť objednávku. Tu si môžete vybrať spôsob doručenia a platby. Nasledujte Kontrola objednávky, kde môžete ešte naposledy skontrolovať správnosť všetkých vašich údajov a obsahu objednávky. Ak je všetko v poriadku, kliknutím na "Záväzne objednávam" bude objednávka záväzná. Po správnom uzavretí objednávky príde do Vašej e-mailovej schránky správa s potvrdením.
Ako mi doručíte tovar?
Môžete si vybrať z nasledujúcich možností:
- Osobný odber v našom sklade na Starej Vajnorskej 39 v Bratislave. Otváracia doba skladu je každý pracovný deň od 8:00 do 15:30 hod. Ako sa k nám dostanete zistíte na mape. Pri osobnom odbere, samozrejme, neplatíte žiadne poštovné, bez ohľadu na spôsob platby.
- Osobný odber v našej predajni na Starej Vajnorskej 39 v Bratislave. Otváracia doba predajne je každý pracovný deň od 10:00 do 18:00 hod. Ako sa k nám dostanete zistíte na mape. Pri osobnom odbere, samozrejme, neplatíte žiadne poštovné, bez ohľadu na spôsob platby.
- Kuriérom priamo až k Vám domov. V prípade objednávky v sume vyššej ako 50 € s DPH, máte dopravu zadarmo.
Cenník dopravy v rámci Slovenskej republiky
Hodnota objednávky vrátane DPH | Cena za dopravu vrátana DPH |
---|---|
Objednávky do 30€ | 4.80€ |
Objednávky nad 30€ | 2.40€ |
Objednávky nad 50€ | 0.00€ |
Ako môžem zaplatiť?
Pri nákupe tovaru na wineplanet.sk môžete platiť viacerými spôsobmi. Stačí si len vybrať:
- Bankovým prevodom vopred na náš účet na základe predfaktúry. V takom prípade je tovar expedovaný až po úspešnom pripísaní prostriedkov na náš účet.
- Hotovosťou - pri osobnom odbere tovaru v našom sklade, alebo predajni je možná platba v hotovosti
- Platobnou kartou - pri osobnom odbere tovaru v našom sklade, alebo predajni je možná platba platobnou kartou. Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard a Diners Club
- Dobierka prostredníctvom kuriéra - v prípade objednávky v sume vyššej ako 50 € s DPH, máte dopravu zadarmo. Platba kartou u kuriéra nie je momentálne možná.
- Elektronické bankovníctvo - platba online prostredníctvom Vašej platobnej karty. Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard a Diners Club
V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list.
Reklamácia tovaru
Reklamácie musia byť uplatňované písomnou formou e-mailom na adresu: office@corner.sk. Reklamačný poriadok sa riadi všeobecnými reklamačnými podmienkami. Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.
Čo je to WineClub a čo ním môžem získať?
Všetci registrovaní zákazníci získavajú za každý nákup produktov na wineplanet.sk body, ktoré môžu potom použiť aj na nákup produktov z tohto katalógu. Produkty uvedené v katalógu sú našou exkluzívnou ponukou a nie je možné ich zakúpiť na našom portáli. Viac informácií nájdete na stránkach Wineclubu .
Môžem objednávku zrušiť alebo vrátiť dodaný tovar?
Objednávku je možné zrušiť pred jej fyzickým odoslaním z nášho skladu. Po zrealizovaní kúpno-predajnej transakcie nie je možné nákup zrušiť. Tovar je možné vrátiť v prípade, že bol dodaný iný druh tovaru, alebo v inom množstve ako ste si objednali. V takom prípade nás prosím kontaktujte.